Thursday, January 29, 2009

MC

Aku baru balik dari Angsi semalam, sampai rumah kul 3 petang, x masuk ofis dah. Tp petang aku gi Marvel sbb malam nya ada aerobic class. Balik dari Marvel pukul 9.30 mlm, pukul 10.00 baru smpai rumah...engage ngan wan jap pastu zzzz. Tp xtahu la naper mata susah nak lelap..rasa x sedap badan. dari kul 11 ke pukul 12 ke pukul 1, tetiba rasa pening dan nak termuntah. bila sapu ubat, tetiba lak badan seram sejuk....pastu panas!! adus, petanda nak demam neh. menjelang subuh, badan makin panas. aku berusaha menurunkan suhu badan ngan cemerlangnya sbb aku kalo blh x nak MC sbb mggu ni langsung x masuk ofis lagi. By morning tu, badan dah kurang panas tp kepala terasa berat..end up aku x gi ofis gak lah. Ni pun masih rasa x sedap badan....tp aku rasa ni penangan cat baru kat rumah ni. Ayah dah start cat baru kat dalam rumah...hidung aku ni sensitip benar ngan bau cat + tinner neh. terus mabuk!! huhuhu....

erm..bila buka blog ni td, aku tgk countdown aku dan dia tu....sgt menarik la pulak gabungan bulan, minggu dah hari nya. 3 bulan, 3 minggu dan 3 hari ke hari bersejarah aku. hehehe.


Checklist kawen masih byk yg incomplete. adusss.....debor2 rasa weihhhh!!!!!

5 comments:

LYS said...

ni mesti ngah fenin ngan preparation kaweng..!

caiyuk2..

Najihah said...

relax yang, as usual just let me know if you need help..okeh!

parkmeon said...

kak ya tak leh tensen2 dh ni, kena jg kesihatan. klu tak abis la jerawat n badan tu pun naik....

get somebody around you to help dan yg penting get somebody yg kak ya yakin dan percaya dia bole buat or end up darah tinggi you naik, hehehe...

kaum cina klu nk kawen lg lama preparation diaorang - at least setahun...

Life's Like That said...

ur gonna be OK - trust me! hehe

mrs redzuan said...

@cik kiah: sgt benar tekaan mu tu wahai cik kiah...huhu
@na: kalo blh aku nak suh mu urus SEMUANYA!! boleyyy?? haha
@pakcu: zean mmg seboleh mungkin xnak tensen2..tp mana xtensen pakcu oi, umah sewa pun xjumpa2 lagik ni...alahaiiii...!!
@shah: i trust u - i'm gonna be OK. hehe

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com