Saturday, January 07, 2012

update on weight loss lagik...

mode : sangat happy, rasa mcm x nak mkn  5 hari..haha. my body weight keep on reducing. syukran!



sekarang ni ramai org terdekat aku yg sedang pregnant. ada yg bunting pelamin, ada yg da lama menunggu and akhirnya ada rezekinya. giliran aku belum gak kunjung tiba. aku kalo cakap pasal ni kan, selalu teringat time aku bersungut2 pasal jodoh dulu. sbb tu pasal zuriat ni, aku kalo blh da xnak bersungut2 mcm dulu lagi. kalo Allah izinkan, maka ada la rezeki aku satu hari nanti. aku harap, bila sampai masanya nanti, zuriat yg aku tunggu2kan ni akan membahagiakan aku dan laki, sebagaimana kehadiran laki sgt2 membahagiakan aku skrg. kite manusia hanya merancang, namun rancangan Allah jauhhhhh maha cantik dan terbaik untuk kite.

semoga usaha aku utk mencapai berat ideal ini mana tahu rupanya akan menjadi asbab aku mendapat zuriat. insyaAllah. aminnn.

1 comments:

Juli.Zakaria said...

saya sokong usaha kurus uols!~walopon lepak lunch saya dok puak2 kekos depn u .haha

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com