Thursday, December 16, 2010

REFRESH!

Kesungguhhan seorang kawan menyertai dunia blogging ni membuatkan aku naik semangat kembali utk berblogging. i feel refresh gitu kekdahnya...ehehe. Tapi skrg ni otak agak berkarat, mengarang x lagi semudah dulu, tapi xperla...janji blog ni x terus berkubur sudah...

Malam td pegi tgk movie sama suami terchenta..tgk citer Aku Tak BODOH. Ohhh..sgtlah touching itu cerita. sok sek sok sek aku duk mencurahkan airmata dlm cinema. Laki sabar je tgk gelagat bininya ini, huhuhu..


lakonan mantap mereka di atas..dan mereka di bawah juga!



aku syorkan korang semua pegi tgk movie ni, tak kire siapa anda sama ada ibu, bapa, nenek, atok atau anak2. pergilah menonton bersama keluarga. ececeyy...promo la pulok!! hehe

chow dulu...bye!


3 comments:

Anonymous said...

kite pon br tgk movie ni mlm td. ingat br nak review kat blog. huhu

Benedict Bernard said...

salam perkenalan!

mrs redzuan said...

adeq - buat je review tu..tade salahnya, hehe. tp citer tu mmg best kan.

ben - salam perkenalan!!!! hahahaha. semakin cute la en ben sekarang ni! ;p

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com