Friday, November 21, 2008

bermulanya sebuah episod kehidupan

Hari ini, 21 November 2008 - bermulalah sebuah kehidupan baru bagi aku di alam maya ini. sebenarnya dah lama aku berjinak-jinak dgn alam cyber ni, cuma..kali ni ada perbezaan yg ketara. kalau dulu aku ber'blog' dengan impian ingin menambahkan kenalan..(read: mencari jodoh - ahakss) tp sekarang tidak lagi!!!

Alhamdulillah, aku dah jumpa aku nyer prince charming. Jadi, sekarang ni..di ruangan ini, aku ber'blog' dengan impian ingin memahatkan coretan kehidupan aku dan dia. Blog ini akan hanya berkaitan tentang aku, tentang dia, dan tentang kehidupan kami berdua.


Inilah yg aku namakan -

"Aku, Dia dan Kehidupan"

0 comments:

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com