Saturday, November 22, 2008

sehari yg bermakna

Penat betul ari ni. Dari pagi keluar rumah, dah hampir maghrib baru balik. Bila keluar, for sure duit pon terbang la kan..kalo x banyak pun, sikit mesti terbang punyer lah! Tapi xper la, pasal ni soal masa depan aku dan dia, hehe.

Ari ni kiteorg decided to survey pakej perkahwinan kat bridal sekitar kerteh <> kemaman. Alhamdulillah, tadi kiteorg sempat pergi ke tiga butik pengantin, satu kat kerteh, satu kat kijal and another one dekat kemaman. Tema warna..pelamin mcm mana..baju design mcm mana sumer dah decide, cuma xtahu lg nak amik pakej ngan butik yg mana satu. yang economical skit kat kerteh dan kijal lah. yang dekat kemaman tu agak mahal skit. booking has to be confirmed before new year, so...masih ada masa utk fikirkan nak pilih yang mana satu.

so, our next step ialah membeli kain utk baju akad nikah dan sambut menantu. hopefully next week aku dan dia masing2 tak busy lah. December dah boleh hantar kain to tailor. nak antar tempah kat mana pon xtahu ler lagik!! huhuuu.

balik je rumah, siap2 per yg patut...dah betul2 rilex, aku start wat calculation..kire budget la kan! hehe. Mmg tersangatlah byk guna duit utk nikah kawen neh! huhuhu...

Dia - ari ni dia x banyak cakap. mmg selama ni pun dia x byk cakap...tp bila pergi bridal, pilih2 baju, pilih2 pelamin utk majlis bersejarah kiteorg pun dia diammm jugak, agak sakit hati lah aku ni kan.... aku sabarkan je, sebab dah mmg dia pendiam orgnya, apa blh buattt!!!

Aku - biasalah....sangat EXCITED! hehe.

3 comments:

Sara said...

Allo Zean- Yes Zean pun dah blogging kat blogspot. hoyeaaaa

LYS said...

ni kak ya...
betol ke kak ya nie??
kak ke nie??
rase2 cam kak ya nie kan??

mrs redzuan said...

Yeszaa...welcome to my blog wahai kawan2ku. sila lah jenguk2 selalu i kat sini yer..hehe

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com