Thursday, December 18, 2008

bersiaran dari lautan biru..

hari ni aku ke offshore lagik, kali ni ke platform Pulai...sejauh kira2 200km dari daratan kerteh. Cuak jugakla naik chopper time cuaca macam gini di musim tengkujuh ni kan...tp atas tuntutan kerja, terpaksala diturutkan juga....huhuhu.
hari sabtu ni aku dah nak balik, hopefully blh balik chopper pagi, sempatla aku nak gi jumpa kak ain bakal mak andam aku tu belah petang. nak confirmkan pasal fotografer kawen aku nanti. hari tu dah confirm ngan kawan aku tp...disebabkan sebab2 yg xdapat dielakkan, dia terpaksa cancel utk jadi fotografer aku. aku pun sgt faham ngan situasi dia, and actually aku yg bagi dia option sama ada nak teruskan atau nak cancel je.
cumanya bila dia cancel, aku kena la carik pengganti. aku dah identify sorang fotografer ni...pakej dia pon blh tahan jugak la...cuma aku kena confirmkan dgn kak ain dulu sbb pakej kawen kak ain pun termasuk sekali ngan fotografer, kalau blh aku nak bawa pakej kak ain tu pd majlis kedua nanti. tgk la mcm mana...pening gak nak uruskan sumer benda ni...nasib baikla lambat lagi, hopefully dengan wat persiapan awal2 ni, xderla aku kelam kabut nanti.
hari ahad ni aku akan ke KL, ada 2 days meeting di dayabumi. blh sambung shopping...hehehhe.
ok lah, aku better stop. dah maghrib ni..
chowtalabesta bebeh...haha!

2 comments:

LYS said...

hye kak ya...

Nur Amira Syabihah said...

x pew kak yan...teruskan dlu..belum cube belum tau kan?hehe

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com