Thursday, July 16, 2009

misi separa berjaya

misi nk celebrate bday en.suami separa berjaya. yg x berjaya ialah plan utk masak2..hehe, semalam blk ofis lmbat, singgah kat kedai barang basah...benda yg dicari telah habis, jadi mood utk memasak sudah lari..hukhuk.

balik rumah tgk en.suami dah ada kat rumah, alamak!! cemaner nak sorok pezen dia ni..iskk!! masuk je rumah smbil bw paper bag dgn selamba shj, dia x perasan pun, hehe. lepas slm peluk cium en.suami, terus suh dia siap2...mkn kat luar je lah.

herm, so instead of candle light dinner di rumah, aku just treat him ke secret recipe shj. mkn2 di sana. balik dr secret recipe, aku wat xtahu je kat dia...dia tgk tv, aku masih dlm bilik. aku letak pezen kat atas tilam..and aku kuar bilik tgk tv sesama ngan dia.

masuk tido...dia surprise tgk pezen tu, dia mmg igtkan xder pezen pasal dah belanja mkn td. hehe. and aku suka sgt sbb dia suka hadiah tu...

note: wpun separa berjaya tp aku yakin it was a memorable bday celebration for him..sbb ni kali pertama dia celebrate bday, and to make it more special...diraikan setelah bergelar suami...diraikan bersama isteri tercinta!! how sweet.

6 comments:

parkmeon said...

alalalala so sweeeettttt....

misi separa dh berjaya, separa had 'tu' dh berjaya lom?? ekekeke...

**anak2 murid, siap sedia dgn pen dan buku nota ye**

LYS said...

OK PENGETUA..........

Benedict Bernard said...

apa ni, citer tergantung half way.. mana happy endingnye.. naper tak story.. why why why!! anti climax tul lar..

Sawa said...

alahaii sweetnyerr...

cik kiahh
lap skt air liur tuhhh... saborrr. wakakahh (larikk...)

Najihah said...

aku bagi 5 bintang utk misi mu ni.. sgt best!

setakat ni mu telah menjayakan tugas seorg isteri dgn jayanya.. huhu!

mrs redzuan said...

@pakcu: haippppp!!!
@linda: menurut perintah ul dak ni tau
@pg: biasala...org glamer mana leh citer lebih2...ahahaha
@k.sara: sweet kan..kan..kan!! tp zean xder can lg nk masak best2 mcm akak. huhu
@na: misi tergesa2 namanya! ekeke.

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com