Wednesday, July 22, 2009

best ke kawen?


ini pic td adik mms kat aku....pic ni aku letak as wallpaper kat pc kat umah. nmpak sgt dia snap dr pc pastu mms kat aku...korang nmpak tak ada arrow cursor kat pic tu? ehehehe.

kebosanan tahap dewa agaknya adik aku tu. skrg tinggal dia je kat umah wat peneman mak dan ayah. sok pas UPSR, kalo dia pon nk duk hostel..tinggallah mak ayah jd pengantin baru balik kat umah tu...hehehehe.

ok, berbalik pd soalan - best ke kawen?

ada la few of my frens bertanyakan pd aku soklan ni. bila aku jawab "BEST!!" mula la gelakkan aku. one of my fren tu siap soal lg pastu..."so, nyesal x kawen lewat?" aku cakap...aku x nyesal, malah aku bersyukur sbb aku kawen pd usia yg matang..pd ketika aku dah cukup bersedia dan dah byk ambil iktibar dari kisah perkahwinan mereka yg dekat dgn aku.

so far, aku ngan en.suami xder masalah sangat. cuma aku perasan, aku agak manja dan semakin mengada2 betul skrg.

hubungan aku ngan keluarga en.suami pon ok. hubungan mak ayah aku ngan besan dorang pon ok.

aku happy! aku syukur sgt pada Yg Esa kerana beri aku peluang merasai semua ni. Alhamdulillah....




3 comments:

Najihah said...

tomey nyerh gambo mu tu yang.. tomey tomey tomey!!

smoga kebahagiaan berkekalan, amin..

Sawa said...

ada gak org laki tak brp ske sgt kalu couple die terlebih manja.. bosan ker ape ker tak tau la

mrs redzuan said...

@na: tomey ehs? tq tq...time tu tgh cuak lg tu...saat2 terakhir sblum bergelar isteri. hehe

@k.sara: masih awal rasanya tuk en.suami rasa bosan ngan sikap manja n ngengada zean tu, hehe. lgpun dia tahu, sy manja ngan dia je, tp bila blk umah....garang ngan adik2..hehe.

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com