Wednesday, December 07, 2011

Hujung tahun bersamaan dengan bulan December

Alamak aiii..sekejap je dah penghujung tahun 2011 dah kan. Dah 8 december pun hari ni...sangat tak perasan masa berlalu. Ingatkan mengandungla aku tahun ni, rupanya belum jugak ada rezeki..huhu, tp takper..yakin sahaja bahawa aturan Allah maha cantik dan sempurna. Jgn la merungut2, x baik!! hehe.

Tapi kan, kalo tade benda nak bebel, xkan la aku meng update blog ni kan. So, mmg ada la benda yg nak dibebelkan ni...huhuu. Sadis!! Pilu!! Aku dengki weyy tengok staff yang sakan bercuti di hujung2 tahun ni. Sekali amik cuti kauu..sampai 9 hari direct.

Aku??? Berangan la nak dpt cuti mcm tu. Nak amik cuti direct 3 hari pun berkira nak pecah kepala. Maklumla cuti tahunan aku cuma 11 hari setahun!!! Oh ye, aku adalah rakyat malaysia, jati, tulen!!! bukan pendatang!! Tapi dah nasib aku hanya diberi cuti tahunan 11 hari jek oleh majikan ku.

Hasil berjimat cuti, ada la lagi balance sehari cuti aku tu...dpt la jugak aku amik cuti after christmas neh.

Wahai majikan - tidak kah anda tahu, staff anda yg ketandusan cuti ini kadang2 datang keja langsung tak produktif???? Hohhhh!!!

OK, cukuplah membebel. Nasib ada keja pun dah syukur kan. Kalo tade keja hah..cuti setahun terus...SERONOK KE? hehehe.

0 comments:

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com