Thursday, November 26, 2009

selamat menyambut eidul adha

kali ni sambut raya haji kat umah mak aku...raya puasa tu ari da raya kat umah mak mertua, hehe. alah, dekat je pun...selang 2 hari leh la balik ke kemaman laks.

hari ni x ramai yg datang keja...da ramai yg cuti, yer la esok da raya kan. aku gak yg x amik cuti pasal cuti dah ZERO!! huhuhuhu...

cuaca ok sejak semalam..da x hujan. paras air yg naik da mula surut. ok la tu...Allah kan Maha Mengetahui.

lately ni, aku malas nak berblog. xder mood. feel buat blog da x sama mcm dolu2. bila tawaf blog kawan2, blog org lain..byk je cerita dorang. aku pun ada je cerita...tp mebi x reti nak disampaikan kot.

apa2 lah...janji rock!! haha..rock kah????

2 comments:

parkmeon said...

time2 ujan cenggini ramai org melekat, x kan nk citerkan dlm blog kan kak ya...
siap la 9bln lg mesti penuh wad bersalin kt spital kan..

mrs redzuan said...

apa saje lah pakcuk itu kan....hahahaha

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com