Tuesday, November 03, 2009

bila bos 1 dan bos 2 tiada di ofis.....

dengan pantas nya aku connect to tenet, hehehe. uihhhh, sonok tul. tp...nak citer apa yer kat sini?

herm..aku nak start ngan tempat keja la dulu. keja skrg sgt bz, preparation utk benchmarking tinggal 2 bulan jek lagi. walaupun kengkadang aku rasa aku byk cover keja sorang2, aku rasa sakit kat dalam hati, tp lama2 aku biarkan jer. takper lah, lagipun yg lebih penting adalah keikhlasan. dan yg lebih penting lg, bos aku tahu apa yg aku buat.

pasal sub ordinate laks, aku kadang2 berbulu mata gak ngan sikap dorang ni. tp aku sabarkan saje lah. ada gak few issues yg aku hilite pd senior aku..hopefully dia blh tackle la issue tu. kecik punya issue je pun sebenarnya...tp still perlu perhatian.

pasal user forum tu, locationnya adalah samada di Kuching, KK atau Kuantan. aku belum pernah jejak Kuching, so mcm best gak kalo buat kat Kuching, leh gak aku heret laki sekali..hehe. aku dah byk kali ajak laki teman aku outstation...tp dia susah nak dpt cuti. end up, bulan 12 nanti, dia ckp dia blh ikut aku...yeyyy!!! kali ni aku nak book service apartment lah, besar skit biliknya..leh main kejar2...ahahahaha.


setelah berminggu2 laki keja masa weekend, at last...last week dia ckp x keja and kiteorg gi shopping kat Parkson Kuantan, ada jualan gudang sbb da nak tutup parkson tu. aku beli keperluan rumah mcm bantal, bedsheet...murah2 giler...naik gila aku dibuatnya. laki belikan handbag utk aku, warna putih lagi..dia tahu aku suka putih. terharu rasa sbb aku x belikan apa2 pun untuk laki...huhu. pastu gi berjimba2 di Panching. hubungan aku ngan laki sekarang makin OK, kiteorg makin mula memahami satu sama lain. aku cuba bertoleransi ngan kekurangan dia dan tidak mengambil kesempatan ngan kelebihan dia.


5 comments:

LYS said...

panching tu ayor terejun ke kak?

mrs redzuan said...

iyer cKiah. air terjun yg berada di Panching, Kuantan. hehehe. 1st time pegi...

parkmeon said...

setelah bermain kejar2 di apartment besar gedabak tu, apakah sextiviti lain yg kak ya akan lakukan???

Sawa said...

Lorr parkson kontan nak tutup dah ke? mencik akak tau

mrs redzuan said...

@pakcu: agak2 pakcu??? ehe..
@kak sawa: ehe, xper kan ada lg parkson dlm megamall n east cost. yg tutup ni parkson dekat mydin tu jer. hee

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com