Tuesday, May 18, 2010

Air cond & Ri-Yaz Heritage, Marina Resort & Spa

Aku teruja sangat...anniversary dah sgt2 dekat..lg 5 hari jek lg, ehehehe. Kalau pasangan berkahwin lain yg cepat dikurniakan rezeki (anak), dah tentu 1st wedding anniversary akan disambut bertiga dah. Tp, since aku dan laki masih berdua, kiteorg celebrate berdua saje lah.

Aku dan laki masing2 dah setuju untuk menghadiahkan sebijik air cond utk kami sama2 rasai kesejukan tido malam kami lepas ni sbg hadiah wedding annv kiteorg. kiteorg decide mcm ni sbb blh dikatakan byk lg barangan rumah yg x lengkap dlm rumah kiteorg tu. so, drpd membeli sesuatu utk kegunaan individu sbg hadiah ulangtahun perkahwinan, kiteorg beralih kepada hadiah berbentuk kegunaan bersama..hehe. Air cond adalah pilihan yg tepat memandangkan sekarang kan musim panas..huhuhu. sekarang ni kiteorg terbongkang kat ruang tamu rumah sbb kat situ je ada aircond, kalau tido dlm bilik, alamatnya...bersauna la kiteorg laki bini. huhuhu.

Disebabkan mood utk celebrate annv di resort, maka aku telah mengebook 1 malam penginapan di Ri-Yaz Heritage, Marina Resort & Spa di Kuala Terengganu. 1 mlm cukupla...ikut budget! hahaha.

Bagi aku, resort ni cantik...ni first time aku nak pegi sini..harap2 best lah.


ni bilik..tp aku request king bed la kan....


ni restaurant nya...cantik, kan?
Lambatnya 23 May....x sabar nak bercuti neh!! hehehe..


3 comments:

Anonymous said...

Wuhuuu.. sgt seronok kak ya... Nie mau ade yg gi bercoti x kuar blk nie..huhu

nnt da ade ekon dlm blk jgn lmbt gi keje plk ek..Ngeee

mrs redzuan said...

hahahaha...kamu kan mcm2 je deq. kamu tu jgn lupa mengjemput akak bila nak kenduri nnti key! ehem ehemmm!!!!

nurhasuna khalid said...

kak yan! sy dah gi situ! sgt amat best!! try lah dinner kat situ gak~ tp seyes sy sgt suke kat situ, pagi2 tgk sunrise kat lobi dia...uwaaa....sukeeee

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com