Thursday, May 06, 2010

kad perakuan nikah

setelah hampir setahun usia pernikahan aku ngan laki, baru semalam kiteorg dpt memiliki kad perakuan nikah dari pejabat agama. apala punya slowww.....huhu.

aku: apa lagi bang, jom berdua2an di tempat sunyi lg gelap mlm ni nak?
laki: nok kena takap basoh ker??

hahahaha....

lg beberapa minggu je adalah ulangtahun perkahwinan pertama aku dan laki. dalam kepala ni masih kosong tade plan apa2. tokoh membuat surprise dan berlaku romantik adalah sangat tidak ada pada diri aku ni, apatah lagi pd diri laki aku tu. hikhik...

takper lah, mungkin celebration without planning is more romantic, mana tahu kan?

hehe.

note: hai kawan2...nx week i pegi KL, kite ronggeng cik kiah k. sila tgk msg facebook memasing k.

0 comments:

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com