Sunday, January 23, 2011

Lambaian Langkawi

Hehe..tajuk tak boleh blahhh. Tp betul, Langkawi dah melambai2 tu, hehe. Aku pun excited ni nak berjalan ngan laki. Last berjalan2 adalah bulan 5 last year, masa our 1st wedding anniversary. Tu pun pergi KT saje. Laki siap kena ambik cuti 4 hari tu..nasib baik approved. Kalau tak, bawa diri je la aku ke Langkawi sana.

Ni trip kali kedua aku ke Langkawi. First trip dulu masa zaman single..masa zaman jiwa terluka, hahaha. Aku pegi ngan kawan-kawan e-kawan bloggers yang sangat sporting dan happening. Kira antara kenangan terindah la dalam hidup aku yang aku tak akan boleh lupa sampai bila-bila. Masa ni semuanya adalah first time buat aku. First time pegi Langkawi, first time vacation ngan kawan2, first time naik ferry, in fact first time jugak jumpa most of the e-kawan blogger friends yang join the trip! For me the vacation was a very memorable one! To the friends who joined the trip, I must say that I miss each and everyone of you very much. How time flies kan! After almost 4 years, esok aku akan jejak kan kaki ni lagik ke Langkawi. Tapi aku pasti, jejak je bumi Langkawi tu nanti…pasti terbayang2 semua kenangan di sana. Namun, kenangan baru pasti akan tercoret juga di situ..which akan lebih aku appreciate as this time aku ke sana bersama suami tercinta. Hohohoiiii… 
Sebenarnya trip kali ni adalah for business purpose, tapi saje aku ajak laki join sekali. Jimat cost kot..kan!! hehehe. Aku redeem my enrich miles points dan dapatlah free ticket to Langkawi, return ticket lak tu..mmg terbaikk lah!! Hehehe.

Antara pics last trip to langkawi

 Aku, Lina & PG

all of us @ jambatan gantung

all of us dalam ferry..tak mabuk tau!! ekeke


last but not least...hohohoiii....kecik skit aku time ni..skrg tade makna nak duduk mcm tu, mmg x dapek ler...huhuhu..STRESSS!!!!

5 comments:

Ju Zie said...

Wah2... jeles nye set2 ni dpt gi Langkawi! Jaga Si Juli baik2... eh.. org nk hanimun bg pesanan mcm ni plk =p

Benedict Bernard said...

eh mcm kenalll.. !!!

Juli.Zakaria said...

hahhaa..jm la abeskan duit utk kali seterusnyer di langkawi

Achiq said...

Seronok weh....
jgn lupa pergi tasik dayang bunting tu.. minum airnya sampai berbunting2...kalau larat lah...
Achiq dah 3 kali pergi langkawi, tak sampai2 kat Tasik tu... separuh jalan jer.. tak larat weh...

mrs redzuan said...

Ju Zie - org dah beso cemana nak jaga? ehehe...
pg - masihkah kau ingat??? hehe
jue - sgt la habis duitnya, huwaaaa
kak zai - sebelum pegi lg dah excited nak gi tasik tu, tp apakan daya masa x menyebelahi..huhuhu.

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com