Monday, January 10, 2011

Rindu baby Iyad...

Semalam adik iparku bertandang ke rumah, sempena AJL..kuikui. Adik iparku ini baru jek pindah dari Selangor ke Kuantan, so kat umah barunya di kuantan tu ASTRO tadak line lagik. Since aku kerja, so dia datang pun dah petang, bertolak dari Dungun..dari umah kak ipar kiteorg. Kire rondaan rumah ke rumah la ni...bagus tau aktiviti mcm ni, mengeratkan silaturrahim begitu kekdahnya. Maklum la..ipar duai ni relationship tu mmg perlu diusahakan. Kite pun masing2 baru kenal, baru jadik 1 keluarga kan.

So, mlm td kiteorg lepak2 je tgk ajl. Aku ni xtau la mcm mana blh sgt mengantuk dan tertidur...baru tgk 1 performance, dah kuyu mata ni ha. Aku dgr halus2 je pastu nyanyian API, Syahir, Hafiz..sayup2 jek dengar. Bila aku jaga, aku tgk adik ipar aku ngan baby pun dah tertido gak. Aku cakap ngan laki "eh, muzi pun tido gok?", terus dia tersedar. Lepas tu terus menonton sampai tamat siaran ajl tersebut.

Aku suka je adik ipar aku dtg umah, sbb ada baby!! hehe. Baby Iyad ni anak sedara aku yg ke-5. Anak sulung adik aku yg nikah lewat seminggu dari kakaknya ni ha.

Ni budak kecik tu sebelum dia tido. Geram tau kat dak ni...baikkk je!



sekejap jek dpt main ngan budak kecik ni...x puasss!!! ni yg nak beranak gak ni. Tapi..xder rezeki lg, nak wat cemano. Sabarrrrrr!!!! huhuhuhu.

Apa aku nak citer ni sebenarnya ek? hahahaha...ntah pape la aku ni. Mata dah ngantuk mcm ni la...membebel ikut suka je..huhu.

windu baby Iyadddd!!! huhu.

2 comments:

LYS said...

sabar kak ya :)

mrs redzuan said...

hehe..tade hal anak sedara dah ramai, 6 belah akak, 2 belah husband. dapat menumpang kasih ngan dorang dah syukur sgt dah..hehe.

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com