Friday, January 07, 2011

penyelesaian masalah yg seterusnya ialah...

previous entry dah citer selesainya beberapa masalah..hari ni nak citer lagi beberapa masalah sudah diselesaikan. sungguh lega hati perut ni setelah semua dpt diselesaikan. hari ni, pagi2 lagik dah pegi kuantan, walaupun dengan cuaca yg masih hujan renyai2 tu. huhuhuhu...sekarang sangat sejuk tau kat sini.

sampai kuantan agak lewat pasal keta hujan2 ni xleh la nk bawak laju2..jln lubang sana sini, ada lopak2 air lagik..so kena berhemah dah berhati2 di jalan raya. so, sesampai di kuantan td terus ke macinda auto wat urusan pembayaran down payment, pastu terus ke maybank utk sign agreement hutang selama 9 tahun, huhuhu....lama tu 9 tahun tanggung hutang! apa boleh buat...xder hutang, x sah!! nguuu.. InsyaAllah my new car will be arrive next week. Alhamdulillah...dah lama tunggu! hehe

seterusnya, kiteorg menuju ke airport utk urusan penebusan flight ticket to langkawi. hujung bulan ni aku akan attend satu forum kat langkawi. disebabkan aku nak laki ikut sekali, aku guna la segala enrich miles yg aku ada utk buat penebusan tiket. Alhamdulillah...points yg aku ada cukup utk wat penebusan tiket pergi balik kuantan-kl-langkawi-kl-kuantan. tiket aku dah sah2 lah ditaja company, hehe.

cakap pasal langkawi, sebenarnya sangat banyak kenangan di sana. kalau nak diceritakan kat sini harus jadi panjang berjela2. dulu2, aku ada coretkan kenangan tu dlm blog lama aku di ekawan. tp blog tu dah lama berkubur dan mostly entries kat dalam tu aku dah delete. aku cant remember why aku delete entry2 lama tu semua. yg pasti masa aku ber blog di ekawan tu, aku tgh jiwa kacau...jadi mebi entry2 aku tu sgt beremosi kot...tu pasal aku delete. agaknya la..aku tul2 x igt dah.

nanti lah bila ada masa yg sesuai skit aku nak bercerita pasal kenangan kat langkawi bersama kawan2 mengong ekawan dulu, hikhik.

2 comments:

Achiq said...

OOO.. nk dpt baby baru rupanya..
Keta apa yan?

mrs redzuan said...

keta sedan mcm waja jugok, saje nok rasa hok baru...huhuhu.

Popular Posts

 
Copyright 2009 aku, dia dan kehidupan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com